سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

نظر

اگر میخواهید سگ پامرانین سرحال و سالمی داشته باشید ، باید بدانید که چه غذایی برای او مناسب است . غذای سگ پامرانین بستگی به عوامل زیادی دارد که با هم مرور خواهیم کرد.

به طور کل باید بدانید که اگر سگ پامرانین شما توله است باید غذای با کیفیت و مناسبی بخورد تا بتواند به خوبی رشد کند ، اگر سگ شما بالغ شده و جوان است باید با دقت رژیم غذایی مناسب برای سالم ماندن و سگ های مسن و پیر باید با بهترین موادغذایی تغذیه شوند تا سالم بمانند.

 

نحوه تغذیه توله سگ پامرانین جدید

اگر شما به تازگی یک توله سگ را به خانه آورده اید و از قسمت فروش سگ پامرانین چیزی نپرسیده اید ، ، باید بدون اهمیت دادن به این که از چه برند موادغذایی سگ استفاده می کنید، تغییرات آهسته ای را در موادغذایی که میخواهید به او بدهید، به وجود بیاورید.

چرا که تغییر سریع میتواند باعث ناراحتی معده و ناراحتی های دستگاه گوارش شود.
شما میتوانید تغییرات آاغلب هسته و پایدار را به صورت زیر انجام دهید:

هفته 1: غذا شامل یک چهارم غذای جدید، 3/4 غذای قبلی می باشد.
هفته 2: غذا شامل 1/2 جدید، 1/2 قدیمی.
هفته 3: از 3/4 غذای جدید باید ، یک چهارم غذای قبلی باشد.
هفته 4: توله پامرانین در حال حاضر به طور کامل بر روی غذای جدید خود که شما انتخاب کرده اید ،عادت کرده است .

 

غذاهایی سگ پامرانین نباید بخورد:

تعداد غذا های سگ با رتبه 1 تا 3 ستاره فوق العاده زیاد است. با این حال، بسیاری از علامت های تجاری که باعث تشخیص سریع میشوند، روی بسته بندی بعضی غذا ها درج نشده است که اغلب آن ها در مراکز فروش سگ پامرانین و حیوانات خانگی  و سوپرمارکت ها به فروش میرسند و بسیاری از آن ها را در تبلیغات تلویزیونی میبینیم.

منبع اصلی برای رتبه بندی موادغذایی سگ، مشاورین غذای سگ هستند ان ها غذا ها را از 1 تا 5 با توجه به تعداد زیادی از عوامل، رتبه بندی میکنند:از جمله اینکه آیا هیچ مواد نگهدارنده یا مواد افزودنی دارند ،چربی زیاد نسبت کربوهیدرات و پروتئین، سطوح ذرت، سویا و دیگر پرکننده های ارزان قیمت!

آن ها همچنین مواد تشکیل دهنده را به دقت بررسی میکنند،حتی به دنبال این هستیم که آیا شرکت متخصص تغذیه ای برای کمک به ایجاد دستور العمل های سالم داشته دارد یا خیر.

 

 

غذای توصیه شده برای سگ پامرانین:


غذای سگ پامرانین whole Earth Farms

این غذا به طور کلی به عنوان غذایی 4 ستاره طبقه بندی شده است، که رتبه خوبی است و آگاهانه طراحی شده است.
این غذا را میتوان در بسیاری از طعم های خوشمزه یافت از جمله مرغ و بوقلمون، گوشت خوک، گوشت گاو و گوسفند،  ماهی سفید و بوقلمون و اردک !

این غذا برای نژاد های کوچک توصیه شده و محتویات آن بدون دانه حاوی مرغ و بوقلمون،نخود فرنگی، سیب زمینی شیرین، یونجه و زغال اخته است.
هیچ ذرت، گندم، سویا، محصولات جانبی، طعم های مصنوعی، رنگ های مصنوعی، مواد نگهدارنده مصنوعی  در ان وجود ندارد و در ایالات متحده ساخته شده است.
با این غذا طیف وسیعی از خمیر مرغ  نیز وجود دارد.

 

غذای سگ پامرانین Merrick Lil Plates

اگر پامرانین شما ترکیبی از موادغذایی خشک و مرطوب را ترجیح میدهد میتوانید از Merrick Lil Plates استفاده کنید،که غذایی بدون مرغ است
در حالی که مرغ از پرطرفدار ترین و مناسبترین پروتئین برای سگ است، برخی از سگها با مرغ مشکل دارند. و شما با استفاده از این غذای با کیفیت بالا پروتئین مورد نیاز او را تامین میکنید.

 

بخاطر داشته باشید اکثر سگ ها با تمایل به کسب رضایت صاحبانشان پرورش و رشد می یابند. بنابراین اکثر حوادثی که سگ ها می آفرینند، ریشه در تربیت نادرست و سختگیری صاحبانشان دارد. برای تماس با مرکز فروش سگ پامرانین ، چاوچاو و … می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

 تلفن تماس : 46 85 126 0912 

 

دسترسی سریع