سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

چندین سگ وجود دارد که به اندازه پامرانین ها کوچک جذاب و عروسکی هستند و با چشمان زیبایشان دل شما را می برند اما خلق و خو آنها اصلا مانند ظاهرشان زیبا و شیرین نیست  ، اما خلق و خوی پامرانین مطابقت با ظاهر شیرینش دارد.

این سگ های زیبای عروسکی، همچنین به عنوان Pom Poms شناخته میشوند، در آلمان به عنوان یک سگ مورد علاقه در دادگاه سلطنتی منصوب شده اند و اکثر پامرانین ها هنوز مانند یک عضو سلطنتی در دستگاه قضایی آلمان به حساب میروند و عمل میکنند. قبل از این که به قسمت فروش سگ پامرانین این مقاله را از دست ندهید !

خرید سگ پامرانین

ویژگی های سگ پامرانین ، انسان دوست هستند !

آن ها انسان ها را با تمام قلب های خود دوست دارند! یکی از چیز هایی که در مورد خلق و خوی پامرانین است که آن ها را یکی از سگ های محبوب میسازد این است که آن ها بسیار مهربان و وفادار هستند. آنها میخواهند همیشه با شما باشند و این میتواند هم خوب باشد و هم بد.

بسیاری از پامر ها از اضطراب جدایی رنج میبرند اگر آنها نقش خود را در خانواده درک نکنند و مورد توجه کافی نباشند این اضطراب برایشان بیشتر می شود . بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات رفتاری مرتبط با اضطراب، فراهم کردن تعداد زیادی ورزش جسمانی و برنامه روزانه تان با توجه به سگ تان است .

 

 

ویژگی های سگ پامرانین 2 ویژگی های سگ پامرانین?

پامرانین ها شجاع هستند !

با وجود اینکه فقط 7 تا 12 اینچ یا 20-27 سانت بلندی دارند اما سگهایی شجاع و قوی هستند .  پامرانین یک سگ کوچک و شجاع است. اخلاق های مهربانانه این سگها   باعث میشود آن ها بسیار سرگرم کننده  برای ارتباط برقرار کردن با دیگر حیوانات و حتی دیگر سگها باشند، اما همچنین میتوانند به سگهایی جدی و قوی و شجاع در مقابله با هرگونه تهدید به خانواده و یا حریم شخصی شان تبدیل بشوند.

پامرها با سگهای کوچک روابط خوبی دارند ولی با سگهای بزرگ زیاد آب شان در یک جوی نمی رود !!رفتار شجاعانه پامرها با سگها بزرگ به آنها جرعت رفتار بد را نمی دهد . و باعث فراری دادن آن ها نیز می شود . به عنوان یک صاحب مسئول پامرانین ، شما میتوانید با وضع قوانین و مرزهایی و تعریف آنها برای پامر خود به تربیت هرچه بهتر او کمک کنید . همانطور که در قسمت فروش سگ پامرانین هم به شما خواهند گفت ؛ بهتر است از همان تولگی به او آموزش های لازم را فرا دهید.

پامرانین ها نگهبان های خوبی هستند !

شاید به نظر مسخره برسد  که یک بسته ی 1 تا 4 کیلوگرمی از پشم به عنوان یک سگ دیده بان، نگهبان و یک سگ قوی در برابر بیگانگان تلقی شود اما این یک شوخی نیست ! پامرها می توانند نگهبان ها و گاردهای خوبی باشند و صاحبین و یا قلمرو خود را از ورود و قصب شدن توسط بیگانگان حفظ نمایند. خلق و خوی محترمانه و مهربانانه پامرها شما را گول نزند ! آنها در جایگاه خاص خود نگهبانانی جدی و شجاع و قوی هستند .که وجود آنها برای هیچ غریبه ای خوشایند نیست .

نکته مهم در رابطه با پامرها این است که آن ها با نوجوانان و به ویژه در سنین بلوغ رابطه خوبی ندارند . نوجوانان در سن بلوغ با داشتن اخلاقها خاص و جلب توجه گرایانه و ایجاد حتی صدا های عجیب و غریب و رفتار های گاها ناهنجار باعث ایجاد تشویش و عصبانیت در پامرها می شود به گونه ای که می توانند آنها را حتی دشمن قلمداد کنند و در مقابل آنها وارد لاک دفاعی شوند!

از نظر پامرها نوجوانان در این سنین مشکوک هستند و نیاز به مراقبت دارند و در صورت نیاز حتی حمله ! اگر پامرها به کسی مشکوک شوند دیگر رفتار محترمانه  و مهربانانه از آنها نمی بینید و آنها تبدیل به سگهایی تهاجمی و تدافعی می شوند.

ویژگی های سگ پامرانین ، مهربان هستند !

در قسمت فروش سگ پامرانین هم به شما خواهند گفت که ، پامرانین ها سگ هایی مهربان با خود و همه حیوانات یکی ازموارد خوب در مورد این سگ های کوچک این است که آن ها با هم به خوبی رفتار می کنند . و همچنین پامرانینها با حیوانات دیگر روابط خوبی دارد. آنها تمایل دارند که بسیار فعال باشند، سگهایی کوچولو که از بازی کردن و تفریح با کودکان و حیوانات دیگر لذت می برند. این سگها با حیوانات و کودکان رابطه خوبی دارند ولی این رابطه خوب یک استثنا دارد و آن هم رابطه پامرانینها با نوجوانان است . این سگها با نوجوانان رابطه خوبی ندارند .

پامرانین ها عاشق محبت هستند

در حالی که پامرانین ها از مالکان خود از نظر غذا و ورزش و مراقبت های بهداشتی توقعات زیادی ندارند ولی از نظر توجه و محبت بسیار متوقع هستند ! پامرها تشنه توجه هستند و دوست دارند همیشه در مرکز توجه شما باشند. اگر به پامر خود بی توجهی کنید او از اضطراب و بی محبتی رنج خواهد کشید و بعد از مدتی مبتلا به دسته ای از بیماری های روانی و افسردگی در حیوانات خواهد شد .

خلق و خو پامرها ترکیبی از وفاداری و استقلال شخصیتی است .آنها از شما چیزی جز نشاندن بر دامن خود نوازش و صحبت نمی خواهند ! خبر خوب این که پامرها با این که نیاز به محبت و توجه زیادی دارند اما اصلا از دسته حیوانات لوس نیستند و به موقع کار و وظیفه خود را انجام داده و آموزه های خود را پس می دهند. قسمت فروش سگ پامرانین به شما زیباترین سگ ها را هدیه می دهد.

پامرنین ها فعال و زیرک هستند

ویژگی های سگ پامرانین فعال بدن است . اصلا تعجب نکنید که اگر همسایه شما پامر دارد این سگ در بیشتر مدت روز را در حیاط و یا در خانه پرسه می زند و با بینی تیز خود به بررسی محیط و هر نشانه جدید و تغییر خاص است . پامرها بسیار هشیار و فعال هستند و در بین سگها از حس بویایی ویژه و خاص تری برخوردار هستند . آنها به سرعت متوحه تغییرات در محیط و محل زندگی خود می شوند و حتی صاحبین خود را از آن با خبر می کنند. اگر نیاز به سگ پامرانین دارید همین حالا با قسمت فروش سگ پامرانین این مجموعه تماس بگیرید.

ویژگی های سگ پامرانین