سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

نظر

جمع کردن و نظافت موی حیوانات خانگی از روی فرش و مبلمان موقع نظافت خانه سخت است که هر کسی که در خانه خود از حیوانات خانگی مراقبت کرده باشد با چالش های آن آشناست؛ اگر قصد استفاده از خدمات نظافتی را ندارید؛ نکات ارائه شده می توانند برای شما موثر و مفید باشند.

همچنین فراموش نکنید که این مجموعه زیر نظر کارشناسان خود به فروش سگ چاوچاو، پامرانین و … می پردازد.

با پت لاور همراه باشید.

موی حیوانات خانگی در هر گوشه از خانه پیدا می شوند؛ فرقی ندارد که نژاد گربه و یا سگ شما چه باشد و چه مدت یکبار آن ها را حمام کنید؛ ریزش موی آن ها امر نرمالی است.

موثر ترین راه برای رسیدن به نتیجه قابل قبول موثع نظافت خانه و جمع کردن موی حیوانات در خانه از روی فرش ها و مبلمان استفاده از خدمات نظافت است؛ انتخابی که علاوه بر آزادسازی زمان ارزشمند شما نتیجه ی کامل تری به دنبال خواهد داشت.

حتی اگر زحمت جدا سازی موی حیوانات از روی فرش، قالی و مبلمان منزل را در نظر نگیریم باز هم نظافت خانه در این شرایط امری سخت خواهد بود.

موی حیوانات با جریان هوا جابجا می شود و به کور ترین نقاط خانه شما نفوذ می کند.

زیر فرش، زیر مبلمان، لا به لای لوازم خانه و در کل نقاط کور به انبار موی حیوانات تبدیل خواهد شد.

 

 

فروش سگ چاوچاو 1 کاهش تجمع موی حیوانات در خانه?

راهکار های جمع آوری موی حیوانات در خانه از روی فرش و مبلمان

استفاده از جاروبرقی اولین راهی است که باید به آن اشاره کنیم؛ برای استفاده از جاروبرقی به مظور نظافت مبل و جمع آوری موی حیوانات خانگی از آن باید بطور پیوسته کیسه آن را تخلیه کنید و از مکش حداکثری آن مطمئن باشید.

پس از جاروکشیدن می توانید باقی موهای باقی مانده و چسبیده به بافت پارچه ای مبل را با استفاده از یک اسپری ضد اصطکاک و نیز کشیدن دستمال میکروفایبری بر روی بافت پارچه مبل جمع آوری کنید.

اما چگونه می توانیم از تجمع موی حیوانات در خانه بکاهیم؟

جاروکشیدن منظم مبلمان کمک زیادی در کاهش موی حیوانات در خانه خواهد کرد؛ موهای موجود در بافت پارچه ای مبل به لباس شما منتقل می شوند و منظره ای نا مناسب را به ظاهر شما خواهند داد.

برای جدا سازی موی حیوانات در خانه از البسه و ملحفه موجود در خانه از خشک کن استفاده کنید؛ کافیست خشک کن را بر روی حالت هوای سرد قرار دهید.

اگر از ماشین لباس شویی خانگی برای شست و شوی البسه و ملحفه خود استفاده می کنید بهتر است در کنار استفاده از مواد شوینده نصف فنجان سرکه سفید را به این مواد اضافه کنید؛ این امر  باعث سست شدن بافت البسه و جدا سازی موثر تر موی حیوانات از آن ها خواهد شد.

ماشین لباس شویی را بیش از حد پر نکنید؛ جدا سازی موی حیوانات از البسه و ملحفه نیازمند وجود فضای کافی میان آن ها در زمان شست و شو به وسیله ماشین لباسشویی می باشد.

استفاده از مواد نرم کننده در فرایند شست و شوی البسه و ملحفه با استفاده از ماشین لباس شویی نیز کمک بسیاری به جمع آوری موی حیوانات از البسه شما خواهد کرد.

پس از شست و شوی تجهیزات خواب حیوانات خانگی در ماشین لباس شویی حتما همه منافذ و فیلتر های ماشین را چک کنید و همه موهای گوله شده حیوان را از آن جدا کنید؛ در غیراین صورت این موها از طریق ماشین لباس شویی به البسه و ملحفه شما منتقل خواهند شد.

اگر برای خشک کردن تجهیزات خواب حیوان خانگی خود از خشک کن استفاده می کنید، حتما از دور متوسط دستگاه استفاده کرده و بطور منظم فیلتر کرک آن را تخلیه نمایید.

 

این مقالات را هم بخوانید:
استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات و تربیت سگ تان
تربیت یک سگ شاد

فروش سگ چاوچاو

فروش سگ چاوچاو در پت لاور زیرنظر کارشناسان صورت می گیرد.

خبر خوب ما برای شما این است که می توانید در صورت تمایل برای خرید سگ از کارشناسان پت لاور مشاوره رایگان دریافت کنید و بهترین تصمیم خود را برای خرید سگ بگیرید.

تماس با ما برای خرید سگ

 

 

کاهش تجمع موی حیوانات در خانه