سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

نظر

?

اگر با نشانه های وجود بیماری در سگ اشنا باشیم زودتر می توانیم به این دوست عزیزمان کمک کنیم تا سلامتی اش را به دست بیاورد.

با پت لاور همراه باشید.

همچنین فراموش نکنید فروش سگ چاوچاو، پامرانین و … در این مجموعه زیر نظر کارشناسان صورت می گیرد و شما با یک تماس می توانید سگ مورد نظرتان را خریداری کنید.

سگ‌ ها وقتی که بیمار می‌ شوند علائمی از خود بروز می‌ دهند که شما می‌ توانید به کمک آن‌ ها متوجه شوید این حیوان از یک بیماری رنج می‌ برد و یا در آستانه ابتلا به یک بیماری می‌ باشد.

خوابیدن بیش از حد، مشکل در خوردن غذا، در راه رفتن و بازی کردن بعضی از علائم بیماری های مختلف در سگ‌ ها هستند.

بعضی از علائم که می‌ توانند به شما نشان دهند سگ بیمار است :

  • بوی بد دهان
  • زیاد نوشیدن آب
  • ادرار بیش از حد
  • تغییراتی در اشتها ( پر خوری یا کم خوری )
  • کم تحرکی و بی‌علاقگی نسبت به فعالیت‌ های روزانه
  • خشکی و خارش پوست همراه با زخم یا برآمدگی پوست
  • لرزش سر
  • دفع مزاج مکرر و تغییر در حرکات روده
  • خشکی، آبریزش و قرمزی یا بزرگ شدن چشم

خوابیدن بیش از حد، اختلال در خوردن غذا و مشکلاتی در راه رفتن و بازی کردن بعضی از علائم بیماری های مختلف در سگ‌ ها هستند.

 

فروش سگ چاوچاو 1 1 نشانه های وجود بیماری در سگ?

نشانه های وجود بیماری در سگ

دراز کشیدن‌ های طولانی و زیاد

سگ‌ ها به طور معمول در طی روز چند ساعتی دراز می‌ کشند و گوشه‌ ای می‌ نشینند. در صورتی که این دراز کشیدن بیش از حد باشد نشان دهنده یکی از بیماری های سگ است. برای این که متوجه شوید دراز کشیدن سگ بیش از حد است یا خیر باید سگ خود را بهتر بشناسید.

با بالا رفتن سن سگ معمولا بیشتر از قبل دراز می‌ کشند و کمتر از گذشته فعالیت بدنی و بازیگوشی دارند. صرف نظر از زمان استراحت و خوابیدن، زمانی را که گوشه‌ ای دراز می‌ کشد می‌ تواند یک نشانه نه چندان مثبت باشد.

خون در استفراغ

در بعضی از بیماری های سگ استفراغ به خصوص استفراغ خونی مشاهده می‌ شود.

اگر سگ در یک روز بیش از یک بار استفراغ کند و این عارضه با مشکلاتی دیگر مانند بی حالی و تغییراتی در اشتها باشد حتما باید به دامپزشک مراجعه شود.

استفراغ در صورتی که با خون همراه باشد می‌ تواند نشان دهنده مشکلاتی مانند زخم معده یا وجود جسمی خارجی در معده باشد.

گاهی به علت خوردن استخوان‌ های تیز یا تکه‌ های تیز وسایل مانند قلاب ماهیگیری که همراه با غذا بلعیده می‌ شود زخم هایی در معده ایجاد می‌ شود که با خون ریزی همراه است. استفراغ خونی علاوه بر وجود زخم معده می‌ تواند نشان دهنده مشکلاتی مانند بیماری های گوارشی یا عفونت‌ های انگلی باشد.

نشانه های وجود بیماری در سگ – مدفوع خونی

وجود خون در مدفوع سگ از بیماری های سگ است که یک علامت هشدار دهنده هم برای صاحب سگ به شمار می‌ آید. بیشترین عامل مدفوع خونی سگ مربوط به انگل‌ها و کرم‌ ها روده‌ ای و یا کرم‌ های قلاب در دستگاه گوارش این حیوان است.

این عارضه بسیار خطرناک می‌ باشد و در صورت مشاهده این حالت باید به سرعت به دامپزشک مراجعه شود و همه افراد خانواده به مراقبت از سیستم ایمنی بدنشان بپردازند چرا که بیماری های انگلی به راحتی در جمع خانواده منتشر می‌ شود.

کاهش اشتها و کاهش فعالیت

کاهش یک مرتبه‌ ای اشتها و کاهش فعالیت و تنبلی سگ خطرناک می‌ باشند و علت آن باید توسط دامپزشک بررسی و بر طرف شود.

معمولا سگ‌ ها به دلایلس مختلف دست از غذا خوردن می‌ کشند.

از این دلایل می‌ تواند تب، درد و یا بعضی از بیماری های سگ باشد.

فراموش نکنید که سگ‌ های خانگی همیشه منتظر غذا می‌ باشند حتی اگر این غذا یک تکه کوچک و یا در حجم بسیار کم باشد. در صورتی که این حالت را در او مشاهده نکردید می‌ توانید عوامل را بررسی کنید.

تجمع بیش از حد چربی در کبد یک سگ که منجر به نارسایی کبد می‌ شود می‌ تواند علت کاهش اشتها و تنبلی سگ باشد. تنبلی و کاهش فعالیت‌ های روزانه یک سگ هم نشان دهنده یک مشکل در بدن آن است.

بعضی از سگ‌ ها سن بالایی دارند و به راحتی نمی‌ توانند فعالیت کنند ولی سگ‌ های جوان تر که هر روز به ورزش و جست و خیز می‌ پردازند در صورتی که در فعالیتشان وقفه‌ ای ایجاد شود می‌ تواند به علت بروز مشکلاتی در استخوان‌ های پا یا لگن و یا حتی زانو باشد.

 

این مقالات را هم بخوانید:
حمله گرمایی در سگ
آموزش پارس نکردن سگ

فروش سگ چاوچاو + مشاوره رایگان برای خرید سگ

اگر می خواهید هر چه زودتر صاحب یک سگ شوید باید دقت داشته باشید که سگ خود را از مراکز معتبری خریداری کنید تا با مشکلاتی مثل سگ بیمار، سگ ترکیبی و … رو به رو نشوید.

چرا که اگر سگی بیمار و دچار اختاتل های تربیتی بخرید، باید چندبرابر هزینه ای را که برای خرید سگ صرف کرده اید را برای بهبود آن کنار بگذارید، آن هم اگر آن سگ دوباره سالم شود.

پت لاور از گروه کاملی تشکیل شده است که به واردات سگ با نژادهای متنوع از کشورهای مختلف مشغول هستند و سعی دارند شما را به آن چه در نظر دارید برسانند.

پس با مرکز فروش سگ چاوچاو، پامرانین و … پت لاور تماس بگیرید تا بعد از مشاوره رایگان این مجموعه صاحب یک سگ سالم و زیبا شوید.

تماس با ما برای خرید سگ

 

نشانه های وجود بیماری در سگ

?