سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

فروش سگ پت لاور

مرکز فروش سگ پت لاور -پت لاور را می شناسید ؟ یک مجموعه فروش سگ که واردات سگ ها را از کشور های مختلف انجام می دهد و دو تا از سگ هایی که در این مجموعه به فروش می رسند ، سگ پامرانین و سگ چاو چاو می باشند . در این مجموعه تمام تلاش و سعی به کار گرفته می شود تا سگ هایی سالم و اصیل به شما تحویل داده شود. با ما همراه باشید و توضیحات اجمالی این سگ ها را از دست ندهید.

فروش سگ چاوچاو

یکی از دلایل معروف بودن این نژاد زبان آبی – مشکی و پاهای عقبی صاف اوست که باعث خرامیدنش می شود. پوشش خارجی چوچو دو نوع می باشد: یکی پوشش صاف و دیگری زبر و خشن. رنگ موی آن اغلب سرخ ، قهوه ای ، مشکی و آبی است و ممکن است به رنگ کرم وسفید نیز یافت شود که در برخی قسمت ها کم رنگ و پر رنگ می شود اما هرگز رنگ پوشش دو رنگ نمی باشد.

گوش ها گرد و کوچک است و در قسمت پشت سر دارای یال می باشد که به چوچو چهره ای شیر مانند می بخشد. همین چهره خاص سبب یشتر شدن فروش سگ چاوچاو شده است. بینی پهن و مشکی و سینه ای فراخ دارد. دم آن پر پشت و پوشیده از مو های زبر است و آن را بصورت فر خورده نگاه می دارد.

منشا این نژاد ازکشورچین می باشد . چینی ها این سگ را برای نگهبانی و کشیدن گاری و فروش پوستش نگه می داشتند . قیافه ظاهری چوچو شبیه شیر می باشد وی دارای موهای قرمز رنگ وپرپشتی است و مهم ترین ویژگی آن زبان آبی رنگش است .

چاوچاو نسبت به صاحب خود بسیار وفاداربوده و دوستی اش تا آخر عمردوام دارد . این نژاد عادت به پارس کردن ندارد و اینکاررا خیلی به ندرت انجام می دهد . افرادی که تحرک کمی دارند می توانند به قسمت فروش سگ چاوچاو بروند و یک سگ بامزه تهیه کنند .

فروش سگ پت لاور – فروش سگ پامرانین

این سگ بسیار باهوش، زیرک، سرزنده، مشتاق برای آموختن، بسیار باوفا و شجاع است. با سایر سگ‌ ها و حیوانات به خوبی کنار می‌ آید. فروش سگ پامرانین در این مجموعه صورت می گیرد.

سگ پامرانین برای آپارتمان مناسب است، این سگ در داخل خانه بسیار فعال و بازیگوش است و نیاز به حیاط ندارد. توجه داشته باشید که این نژاد تحمل گرمای زیاد را ندارد.پامر‌ ها موجودات مهربان و دوست داشتنی هستند، ولی به دلیل سر و صدای زیادشان شاید برای کودکان ترسناک باشند، اگر از دوران تولگی پامر‌ ها را با کودکان بزرگ کنید می‌ توانند دوستان خوبی برای یکدیگر باشند. سگ پامرانین یک سگ اکتیو و فعال است که باید حتما طی روز بتواند انرژی اضافی خود را تخلیه کند. پیاده روی و بازی کردن برای این سگ خانگی کوچک می‌ تواند بسیار مناسب باشد.

پامرانین‌ ها در هر رنگی دیده می‌ شوند، اما رایج‌ ترین رنگ‌ ها در این نژاد قرمز، نارنجی، سفید یا کرم، آبی، قهوه‌ ای یا سیاه است. گاهی اوقات پوشش خاکستری در سطح بدن پامرانین‌ ها دیده می‌ شود که در زیر آن یک پوشش دیگر باریک قهوه‌ ای و یا قهوه‌ ای مایل به زرد دیده می‌ شود. فروش سگ پامرانین با هر رنگی طرفداران خاص خود را دارد.

این سگ‌ ها دارای پوشش کلفت و ضخیم هستند و نیاز است که حداقل هفته‌ ای یکبار با شامپوی مخصوص سگ شست و شو داده شوند. حداقل سه بار در هفته سگ را با استفاده از برس‌ های سوزنی شانه کنید. هم چنین مسواک زدن برای سلامت دندان‌ ها و جلوگیری از بوی بد دهان ضروری است.
بهترین غذا برای این سگ‌ ها غذا‌های خشک و مخصوص است، زیرا دندان و لثه‌ های سگ را سالم نگه می‌ دارند و تمامی ویتامین‌ ها و مواد معدنی مورد نیاز حیوان را دارا هستند.