سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

نظر

آرتریت سگ ها به معنای التهاب مفاصل است که برای سگ‌ ها یک بیماری دردناک و سخت می‌ باشد. داخل اتصالات مفاصل سگ‌ ها یک لایه نازک غضروف وجود دارد که اجازه می‌ دهد با کم ترین میزان اصطحکات دو مفصل بر روی یک دیگر بلغزند.

زمانی که سگ دچار آرتریت می‌ شود غضروف مفصل دچار آسیب می‌ شود و در واقع غضروف نازک شده و به مرور از بین می‌ رود با این وضع استخوان‌های دو مفصل به روی یک دیگر کشیده می‌ شوند.

این حالت بسیار دردناک می‌ باشد و در گذشت زمان به علت ساییدگی بیش از حد دو استخوان بر روی هم استخوان جدیدی در اطراف مفصل ایجاد شده و مفصل سفت و خشک می‌ شود. این حالت یکی از بیماری های سگ بشمار می‌ رود که دژنراتیو مفصل نامیده می‌ شود. به طور معمول آرتریت در سگ‌ های مسن تر رخ می‌ دهد.

با پت لاور همراه باشید.

به یاد داشته باشید که فروش سگ چاوچاو، پامرانین و … در این مجموعه زیر نظر کارشناسان صورت می گیرد و شما می توانید سگ مورد نظرتان را با اطمینان خاطر خریداری نمایید خریداری کنید.

علائم بیماری آرتریت سگ ها چیست؟

بیشتر موارد آرتریت به خاطر آسیب دیدگی رباط یا رشد غیر طبیعی غضروف و مشکلاتی از این قبیل به وجود می‌ آید.

سفتی مفاصل که ناشی از این بیماری است در ظاهر راه رفتن سگ کاملا مشهود است.

گاهی سگ‌ ها به علت درد زیاد که در ناحیه مفصل احساس می‌ کنند آن قسمت را زیاد لیس می‌ زنند.

به ندرت تورم در ناحیه مفصل مشاهده می‌ شود.

به طور کلی برای تشخیص بهتر و دقیق تر آرتریت در سگ باید آزمایش‌ های پزشکی صورت گیرد.

در صورتی که دامپزشک به عفونت داخل مفصلی مشکوک باشد امکان دارد که نیاز به نمونه برداری از مایع داخل مفصل نیز باشد.

 

فروش سگ چاوچاو 4 آرتریت سگ ها

درمان آرتریت سگ ها چگونه است؟

بهتر است زمانی که متوجه بروز آرتریت در سگ شدید بیشتر از گذشته مراقبت فعالیت‌ های بدنی او باشید. کنترل وزن یکی از مهم ترین راه‌ های درمانی است.

اجازه ندهید که رژیم غذایی نادرست سبب اضافه وزن در سگ شود.

مدیریت ورزش و فعالیت‌ های روزانه را انجام دهید به صورتی که بر روی مفصل قرار گرفتن را کاهش دهید و دامه حرکت‌ های مربوط به تناسب ماهیچه‌ ای را افزایش دهید.

اگر دامپزشک داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs)  تجویز کرد درمان را تا آخر دوره پیگیری کنید.

داروهای موثر در درمان آرتریت سگ

سه گروه اصلی داروهای ضدآرتریت برای بیماری سگ تجویز می‌ شود.

  • داروهای محافظ غضروف که آسیب وارد شده به غضروف را کاهش می‌ دهند از جمله اسید هیالورونیک، گلیکوزامینوگلیان پلی سولفات و پلی سولفات پنتوزان
  • مواد مغذی که به صورت طبیعی مصرف می‌ شوند از جمله مکمل‌ های مفصلی مانند کندرویتین و گلوکزامین که در زرد چوبه به وفور یافت می‌ شود.
  • داروهای ضدالتهابی NSAIDS که مدیریت التهابات ناشی از آرتریت را انجام می‌ دهند.

این مقالات را هم بخوانید:
خصوصیات برجسته سگ پامرانین
بهترین نوع تغذیه سگ چاوچاو

فروش سگ چاوچاو و مشاوره رایگان

کسانی که می خواهند هرچه زودتر یک سگ داشته باشند باید دقت کنند که سگ موردنظر را از مراکز معتبر خریداری کنند تا با مشکلاتی مثل سگ بیمار، سگ ترکیبی و … رو به رو نشوند.

یادتان باشد اگر سگ بیماری خریداری کنید باید چندبرابر هزینه خرید برای مداوای آن خرج کنید، آن هم اگر سگ دوباره به سلامتی برسد.

پت لاور از گروه کاملی تشکیل شده است که به واردات سگ با نژادهای مختلف از کشورهای دیگر مشغول هستند و در تلاش هستند تا شما بتوانید آن چه را که درنظر دارید، داشته باشید.

همین حالا با مرکز فروش سگ چاوچاو، پامرانین و … پت لاور تماس بگیرید تا به کمک مشاوره رایگان این مجموعه صاحب یک سگ سالم و دوست داشتنی شوید.