سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

در این مقاله می خواهیم شما را با عایق صوتی شانه تخم مرغی آشنا کنیم. چگونه می توان در جامعه شلوغ امروزی از معضلی به نام آلودگی صوتی خلاصی یافت؟ هر چقدر که جوامع به سمت پیشرفت و توسعه می روند آلودگی صوتی هم افزایش یافته و نیاز به عایق صدا در بخش های صنعتی، اداری و حتی خانگی احساس می شود.

عایق صدا یک راه حل مناسب برای در امان ماندن از آلودگی صوتی است. عایق های صوتی دیوار، سقف و کف بخش های اداری، صنعتی و خانگی می تواند به اندازه زیادی از انتقال صدا به محیط پیشگیری نماید. شاید شما هم از صداهایی که از خانه همسایه شنیده می شود اذیت شوید، راه حل مناسب برای رفع این مشکل اجرای عایق صدا در خانه هاست.

عایق صوتی شانه تخم مرغی در ابعاد 2 در 1 متر با ضخامت 5.5 سانتیمتر جزء دسته آکوستیک پنل، تولید شرکت آپ دکو است. این پنل دارای تراکم فشردگی ( دانسیته) 14از جنس مرغوب تولید شده است.

عایق صدا تخم مرغی چیست؟

عایق صوتی شانه تخم مرغی 5.5 سانتی با دانسیته 14 جزء دسته های آکوستیک پنل ها به حساب می آیند که شبیه اسفنج یا ابر می باشند، حالت نرم و انعطاف پذیری دارند. بخاطر روزنه های که روی بافت خود دارند “به اصطلاح خلل و فرج” باعث می شوند صدا داخل این روزنه ها نفوذ کند و جذب شوند. این خلل و فرج روی بافت باعث شده که این عایق جزء دسته بندی عایق های سلول باز هم به حساب بیاید.

شانه تخم مرغی ها همان طور که از اسم آنها پیدا است شبیه به شانه تخم مرغ است که به خاطر همین موضوع اصطلاح عایق صوتی شانه تخم مرغی به آنها داده می شود. این محصول یکی از محبوبت ترین و کاربردی ترین عایق های آکوستیک پنل به حساب می آید.

جنس عایق ها از مواد به نام پلی یورتان یا پلی اورتان است. پلی یورتان به دسته از مواد شیمیایی که از واکنش پلی یول و ایزوسیانات تشکیل شده است گفته می شود. عایق صوتی شانه تخم مرغی در ابعاد 1 در 2 متر در ضخامت های 1.5 تا 7.5 سانتیمتر می باشند. عایق صوتی شانه تخم مرغی 5.5 سانتی با دانسیته 14 در ابعاد 1 در 2 متر است.

عایق های در رنگ های متنوعی برش داده می شوند ولی بیشتر در بازار به رنگ های خاکستری روشن و خاکستری تیره موجود است. رنگ خاکستری جزء رنگ های خنثی به حساب می آید و می تواند به راحتی کنار رنگ های دیگر قرار بگیرد و این باعث شده طرفداران خوبی در بازار داشته باشد.

در فروشگاه عایق آپ دکو انواع عایق الاستومری شانه تخم مرغی 19 میلیمتر، و 25 میلیمتر و همچنین عایق الاستومری شانه تخم مرغی پشت چسبدار ساده و پشت چسب دار مسلح هم وجود دارد. جهت خرید و استعلام قیمت هر کدام از عایق و فوم های شانه تخم مرغی به قسمت فروشگاه ما مراجعه نماید.

عایق صوتی شانه تخم مرغی

عایق شانه تخم مرغی الاستومری

در فروشگاه عایق ما سعی شده است که آخرین تغییرات قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی در سایت درج شود، با توجه به نوسان بسیار زیاد بازار ارز در کشورمان قیمت های الاستومری شانه تخم مرغی دائما در حال نوسان است.

به همین دلیل لیست قیمت ثابت و مشخصی نمی توان از عایق الاستومری شانه تخم مرغی داشته باشد. جهت استعلام قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی 19 میل و 25 میل و … با مدیر فروش ما تماس حاصل فرمایید. مناسب ترین قیمت و عالی ترین و با کیفیت ترین عایق های الاستومری را با کمک ما، برای خود رقم بزنید.

فوم شانه تخم مرغی الاستومری عایق صوتی شانه تخم مرغی

عایق های الاستومری شانه تخم مرغی با نام فوم شانه تخم مرغی الاستومری هم شناخته می شوند، فوم شانه تخم مرغی الاستومری مناسب ترین عایق صدا موجود در بازار هستند. همه سفارشات و محصولات که خریداری گردیده در تهران طی 1 روز کاری و در شهرستان ها لغایت 2 روز کاری به دست خریدار می رسد.

این مجموعه دارنده نمایندگی فروش زیادی است از جمله این نمایندگی ها و شرکت پایدار انرژی پارس است، که 2 دهه سابقه فروش در زمینه عایق دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت فوم شانه تخم مرغی الاستومری و مشاوره تخصصی در انتخاب مناسب ترین عایق با مدیر فروش آپ دکو در ارتباط باشید.

فوم عایق صدا

فوم الاستومری شانه تخم مرغی نسوز یک عایق صدا ( فوم عایق صدا ) و عایق نسوز و ضد آتش و همینطور سلول بسته ایده آل است. همچنین با دارا بودن موارد نام برده فوق این فوم عایق صدار شانه تخم مرغی می توانید از نفوذ صوت به صورت قابل توجهی جلوگیری کند.

از سوی دیگر هم ساختار فوم عایق صدای شانه تخم مرغی به وجود امده بر روی فوم های صوتی و سطح ها متخلخل روی آن می گردد تا مقدارتاثیرگذاری از بازگشت صدا (عایق صدا ) بکاهد و به این ترتییب بازدارنده جابجایی صوت و صدا می شود. همینطور این فوم نسوز و ضد آتش است و با خصوصیات و مشخصات ذکر شده مناسب ترین عایق برای استودیو ضبط موسیقی است.

عایق صدا شانه تخم مرغ

  1. ضد حریق و نسوز بودن عایق صدا فوم شانه تخم مرغی عایق صوتی شانه تخم مرغی
  2. ضد آب بودن فوم شانه تخم مرغی
  3. این عایق صدا به طور چسبدار هم وجود است
  4. دارنده ساختار سلول بسته و عایق صوت فوق العاده ای است
  5. جذب نمودن صوت بسیار زیاد بازدارنده منعکس شدن صوت میگردد و لرزش را هم خنثی می نماید.