سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

 

سگ چاوچاو می خواهید ؟ درست آمده اید !

سگ های چاو چاو را می شناسید ؟ همان سگ های پشمالو و بامزه که می تواند حتی نگهبانی کند . قبل از این که به قسمت فروش سگ چاوچاوبروید بیایید کمی اطلاعات درباره این نژاد کسب کنیم .

همچنین اصافه کنیم که برای خرید سگ چاوچاو ترکیبی با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

سگ چاو چاو از کجا آمده؟

با مطالعه و تحقیق باستان شناسان متوجه شدیم که سگ چاو چاو  سگی چینی است که اولین بار در قرن 11 دیده شد . در آن زمان این سگ ها را با بدنی سخت و پوششی ضخیم ، بدنی قوی و زبان آبی رنگ می شناختند.

اما یک نظر دیگر در میان باستان شناسان رواج دارد که می گوید آن ها ، توسط مغول ها به چینی ها معرفی شدند و بعد چینی ها و امپراطور چین از آن ها برای شکار استفاده می کرده است.

 

قبل از خرید سگ چاو چاو باید بدانید که آن ها با سگ های پامرانین، ساموید و کیشوند، اجداد مشترکی دارند و در تمام تاریخ به عنوان سگ شکاری و ردیابی حیوانی مثل گرگ و پلنگ کاربرد داشته اند ولی اکنون از آن ها در خانه ها نیز نگهداری می شوند و با تربیت درست به عنوان یک سگ خانگی وفادار شناخته می شوند.

این سگ ها حتی مدل خانگی شان ، شخصیت مستقل خود را از همان اجداد جنگجو و شکارچی خود به ارث برده اند .

در قرن هفتم پیش از میلاد به جز استفاده از این سگ ها برای شکار، از آن ها برای چوپانی چهارپایان و کشیدن سورتمه در زمستان هم  استفاده می شد و همه این تحقیقات به ما نشان می دهد این سگ ها چقدر می توانند مستقل و قوی باشند .

 

آیا خرید سگ چاو چاو برای من مناسب است؟

اگر می خواهید سگ چاو چاو خریداری کنید ، باید به نکاتی توجه کنید که هم خودتان و هم حیوان آسیب نبینید و بهترین لحظات را کنار هم سپری کنید.

چیزی که شاید در قسمت فروش سگ چاو چاو به شما نگویند ، این است که بهتر است اگر قبلا تجربه نگهداری از سگ را نداشته اید سراغ این سگ نروید و سگ دیگری را برای نگهداری انتخاب کنید چرا که تربیت این سگ دارای نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

سگ های چاو چاو را می توان در آپارتمان ها نگهداری کرد ، به شرطی که روزانه برای پیاده روی بیرون بروند در غیر این صورت ایده آل آن ها ، خانه ای حیاط دار می باشد.

این سگ ها نیاز به صاحبی قدرتمند دارد تا آن ها را کنترل کنند در غیر این صورت ، پرخاشگر و غیر قابل تحمل می شوند . در واقع این سگ بداند که چه کسی باید از چه کسی دستور بگیرد وگرنه به خاطر شخصیت استقلال پذیر در آن ها فکر می کنند صاحب شما هستند و به حرفتان گوش نمی دهند.

ما اینجاییم تا شما بهترین و سالم ترین سگ ها را داشته باشید و در کنار سگ های سالم و اصیل خود خوش بگذرانید . با petloverskc تماس بگیرید تا شما را برای خرید سگ مورد نظرتان راهنمایی کنیم.