سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

نظر

نگهداری سگ در خانه و آپارتمان (قبل از خرید)

نگهداری سگ در خانه و آپارتمان – سگ ها حیوانات خانگی جذابین.

دوستای فوق العاده ای هستن و می تونن خیلی سرگرم کننده باشن.

شاید شما هم همیشه دلتون می خواست که یک سگ داشته باشین ولی احساس کردین آپارتمان جای مناسب برای نگهداری از یک سگ نیست.

اگر سگی مناسب انتخاب کنین، خودتون و سگ‌ تون راحت می تونید در کنار هم زندگی کنین. حتی می تونید کمک کنین که سگی که دارید به خانه جدید عادت کنه و با اون سازگار بشه.

رعایت یک سری نکات می تونه باعث بشه که هم خودتون و هم سگ تون بتونید در یک آپارتمان با خوبی و خوشی زندگی کنین!

اینجا مرکز فروش سگ پامرانین و چاوچاو و قراره بهتون یاد بده قبل از خرید باید به چه چیزهایی توجه کنین.

تماس برای خرید و اطلاعا از قیمت سگ خانگی

اولویت های خودتون رو مشخص کنید

اگه در حال حاضر سگ دارید، می دونید که چه سگی مناسب و درخور شماست. ولی اگه دارید دنبال سگ جدیدی میگردید که به خونه بیارید، برای پیدا کردن سگی که با شرایط شما و آپارتمان‌ تون جور باشه، وقت بذارید. ویژگی هایی که می خواید سگ جدید تون داشته باشه رو بنویسید.

به دنبال سگ های کوچک تر باشید

بهتره سگ‌ تون رو بر اساس جایی که قراره زندگی کنین انتخاب کنین . اگر در فضای کوچکی زندگی می کنید، مثلا آپارتمان، بهتره نژادی رو انتخاب کنید که از نظر سایز خیلی بزرگ نشه. اگر در حال حاضر سگی دارید که بزرگه، سعی کنین آپارتمان بزرگ تری انتخاب کنین !

تحقیق کنین و در وبسایت petloverskc ، درمورد انواع نژادها مطالعه کنین . اگر در نظر دارید که توله سگ بخرید، درباره نژادش مطالعه کنین و از کسی که سگ رو ازش خریدین بخواین عکس پدر و مادرش رو نشون تون بده. سعی کنین برآورد کنین که وقتی به بزرگسالی رسید حداکثر اندازه اش چقدر خواهد بود.

سگ های نژاد کوچک معروف شامل فرنچ بولداگ، پامرانین، شیواوا و تریر یورکشایر هستن. همینطور میتونید داکسهوندها (داشهوندها) رو هم در نظر داشته باشین.

نگهداری سگ در خانه و آپارتمان 3 نگهداری سگ در خانه و آپارتمان?

قبل از نگهداری سگ در خانه و آپارتمان با صاحب خانه صحبت کنید

قبل از اینکه سگ رو به خونه ببرید باید درمورد قوانین و مقررات ساختمان اطلاع داشته باشید. از صاحب خانه درمورد محدودیات نگهداری حیوان خانگی سوال کنین . جزئیات رو هم ازش بپرسین. مثلا ممکنه که نگهداری از سگ مشکلی نداشته باشه، ولی حتما درمورد این که رفتار شناسی و نگهداری از چه نژاد هایی با چه اندازه هایی بدون مشکل هست سوال کنین.

اطمینان حاصل کنین که نگهداری از حیوان خانگی در قبال هزینه اضافه تر خواهد بود یا نه. گاهی از شما خواسته می شه که یک سپرده غیر قابل استرداد بگذارید. بعضی صاحب خانه ها هم اجاره ماهیانه برای پت ها درنظر میگیرن.

نگهداری سگ در خانه و آپارتمان 1 نگهداری سگ در خانه و آپارتمان?

به یک مرکز پت مراجعه کنید

بعد از این که درمورد این که چه سگی برای شرایط شما خوب هست تصمیم گرفتید، به یک مرکز پرورش سگ برید تا بهترین مورد رو انتخاب کنین . با کارشناسان petloverskc یا پرورش دهندگان صحبت کنین و از اون ها بپرسید که سگ های ساکت و کوچکی که موجود هست کدوم سگ ها هستن.

ساعت ها در بین قفس ها بگردید و با انواع سگ ها وقت بگذرونید. با کارمندان صحبت کنین و از اون ها سوال بپرسید. ازشون بپرسید که شخصیت هر سگی چطور هست. با افراد دیگه برای انتخاب سگ برید. هر شخصی که قراره بعدا با این سگ وقت بگذرونه باید این حق رو داشته باشه که قبل از خرید سگ باهاش آشنا بشه.

یک نژاد کم سر و صدا انتخاب کنید

وقتی در آپارتمان زندگی می کنین ، همسایه هاتون به شما خیلی نزدیک هستن. اگر ساختمان‌ تون ساوند پروف یا ضد صدا نیست، باید موقع انتخاب نژاد سگ سر و صدای اون رو در نظر بگیرید. اگر در حال حاضر سگ دارید، سعی کنین راه های جلوگیری از پارس کردن و آموزش دادنش رو یاد بگیرین.

سگ های متعددی هستن که به ساکت بودن معروف هستن. راجع به سگ پامرانین یا پاگ فکر کنین. کاوالیر کینگ شی هواهوا هم میتونه گزینه مناسب برای آپارتمان باشه. این نژاد آرومه و اندازه کوچیکی داره. اگه در حال حاضر سگی دارید که زیاد پارس میکنه، براش مربی بگیرین.

برای نگهداری سگ در خانه و آپارتمان سطح انرژی مناسب رو پیدا کنید

سگ های مختلف، میزان انرژی متفاوتی هم دارند، درست مثل انسان ها. وقتی در یک آپارتمان زندگی می کنین ، سگ‌ تون قاعدتا قادر نیست که همون اندازه که در یک خونه بزرگ با حیاط خصوصی تحرک داره، در این آپارتمان کوچک هم داشته باشه. در نظر داشته باشید که باید سگی بگیرید که انرژی پایینی داشته باشه.

فروش سگ چاوچاو به شما توصیه می کنه که حسابی در این مورد فک کنین ! چون سگ ها احساس دارن و رها کردن اون ها بعد از این که حس کنین نمیتونین ازشون مراقبت کنین اضلا کار درستی نیست !

تماس با پت لاور