سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

نظر

زمانی که سگ شما غذا نمیخورد و بی اشتهایی آن برای شما مشخص میشود، نگرانی امر کاملا طبیعی است. اما این که علت بی اشتهایی سگ خود به غذا را بدانید به شما کمک میکند تا مشکل را برطرف نمایید. زیرا اگر در برابر این مشکل واکنش مناسبی از خود نشان ندهید ممکن است برای سگ شما تهدیدآمیز باشد. در ادامه قصد داریم به چند دلیل که امکان دارد بخاطر آن سگ شما به غذا بی میلی نشان دهد و غذا نخورد اشاره کنیم تا بتوانید از این طریق مشکل را درمان کنید.

غذا نخوردن سگ به علت گرسنه نبودن

در مورد سگها این تصور وجود دارد که تمام طول روز را میتوانند بدون توقف بخورند، اما اینطور نیست. او هنگامی که گرسنه نیست، به راحتی میتواند از غذا خوردن دست بردارد.

غذا خوشمزه نیست

به طور کلی، سگ ها تنوع طلب نیستند، اما در بعضی روز ها ممکن است سگ شما بخواهد چیز متفاوتی بخورد. سعی کنید غذایش را با غذا های کنسروی ترکیب کرده یا از طعم دهنده ها استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

غذا نخوردن سگ بخاطر ناراحتی معده

از دست دادن اشتها به دنبال اسهال و استفراغ، ناشی از ناراحتی معده است. گوشت مرغ پخته شده و برنج معده را تسکین میبخشد، اشتها را باز میکند و خروج مدفوع را آسان میکند. اگر در طی دو روز بهبودی حاصل نشد، سگ خود را به دامپزشک ببرید.

 

Anorexia 2 کم اشتهایی سگ?

مشکلات دندانپزشکی

غذا خوردن با دندان آسیب دیده دشوار است و اگر این موضوع در مورد سگ شما اتفاق افتاده باشد، او غذا نخواهد خورد. دندانها و دهان او را بازبینی کنید و اگر دچار خونریزی لثه یا دندانهای پوسیده و خراب است، او را به یک دامپزشک نشان دهید.

واکسیناسیون

بعضی از سگها پس از دریافت واکسن از خود واکنش نشان میدهند و غذا نمیخورند، اما این یک چیز گذرا است و بعد از یک روز بر طرف میشود. همین امر برای هر داروی جدیدی که سگ شما در حال مصرف آن است، صادق است. شما باید سعی کنید تا حواس غذایی او را با غذاهای کنسروی تحریک کرده و با یک متخصص دامپزشک در مورد تغییر روش درمان صحبت کنید.

غذا نخوردن سگ بخاطر کیفیت ضعیف

غذا اگرچه غذای ارزان قیمت، حاوی انواع افزودنی ها و طعم هایی است که طعم آن را بهبود میبخشد، اما برخی از سگها هنوز آن را دوست ندارند. برای یک سگ که غذای با کیفیت خورده است، ممکن است نسخه های ارزانتر غیرقابل تحمل باشند که این امر سبب از دست دادن اشتها میشود.

فعالیت های ما: