سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

نظر

در این مطلب وب سایت پت لاور ، قصد داریم به طور خلاصه وار ، هر چه باید از سگ چاوچاو بدانید را شرح دهیم. چاو چاو جز یکی از سگ های شرق آسیا است که از کهن ترین نژادهای سگ و نشان دهنده تکامل سگ ها است. برای بررسی بیشتر ریشه های این نژاد یک مطالعه انجام شد که به مقایسه توالی ژنوم و پوست قهوه ای خاکستری شبیه گرگ ها و سگ های دیگر پرداخت که به ارائه یک بینش جذاب از توسعه سگ های شرق آسیا از سایر نژاد ها و ویژگی های متمایز ان پرداخت.

چاو چاو یک سگ شرق آسیایی, سگ نژاد و یکی از اولین سگ های اهلی شده دوسط انسان می باشد. اعتقاد بر این است که مدل شیر سنگی مجسمه در معابد بودایی که گارد معابد بوده است،این نژاد است. پوست قهوه ای محکم و بسیار متراکم به خصوص در ناحیه گردن که این تصور را از سگ به وجود می آورد که او دارای یال است و هم چنین ساختار مستقیم پاهای عقبی از ویژگی های متمایز کننده این نژاد می باشد.

این نژاد همچنین دارای ویژگی های غیر معمول تری مانند یک جفت دندان اضافی (44 دندان به جای 42تا) و زبان آبی/سیاه می باشد.هم چنین آن ها به شدت محافظ صاحبان خود می باشند در حالی که نسبت به غریبه ها هم فهیم هستند. واردات و فروش سگ چاوچاو اصیل در این مجموعه صورت میگیرد.

هر چه باید از سگ چاوچاو بدانید ، آموزش

آموزش این نژاد نیاز به یک رهبر با تجربه دارد و برای کسی که اولین بار است صاحب یک سگ می شود مناسب نیست.این نژاد غالبا نیاز به یک مربی با ثبات رهبری دارد.آنها دوست ندارند تا به آن ها گفته شود چه کاری انجام دهید و مجبور کردن او به انجام کاری می تواند منجر به رفتارهای پرخاشگرانه و بد از او شود. تقویت مثبت وتشویق او 100% کلید آموزش به این نژاد است. با وجود آموزش اطاعت به چاو چاو،چالش هایی در رابطه با برخورد با این سگ پیش روی شماست.

هر چه باید از سگ چاوچاو بدانید 1 هر چه باید از سگ چاوچاو بدانید

صفات رفتاری سگ چاوچاو

پرخاشگری یکی از معضلات این نژاد است که بزرگترین مسئله برای صاحبان این سگ است. هر چند این یک مشکل است اما می تواند با آموزش درست به او مهار شود. به طور طبیعی این نژاد رفتاری تهاجمی نسبت به سگ های هم جنس خود و کوچکتر از خود و هم چنین نسبت به گربه ها دارد.این رفتار چاو چاو به همان غریزه شکار او بر می گردد.

چاو چاو تا زمانی که آموزش کامل ندیده نباید در کنار کودکان گذاشته شود ،هم‌چنین کودکان نیز باید آموزش چگونگی رفتار با این سگ را یاد بگیرند.چاو چاو نیاز به اجتماعی شدن خیلی زود دارد و وقتی خوب آموزش ببیند می تواند ارتباط خوبی با غریبه ها بگیرد و اجازه می دهد تا مهمانان به راحتی به خانه بیایند. آنها به طور طبیعی محافظ خانواده خود هستند و در صورتی که احساس خط از جانب غریبه ها کنند،می تواند منجر به رفتار پرخاشگرانه در آن ها شود.

فروش سگ چاوچاو

پت لاور از مراکز معتبر در زمینه فروش انواع سگ های خانگی ، نگهبان و شکاری است که فروش سگ چاوچاو را زیر نظر متخصصان انجام می دهد . برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان داشته باشید.