سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

نظر

سگ های بی مو ( حداقل ریزش مو )

سگ های بی مو – بهترین سگ آپارتمانی همیشه نژاد های پا کوتاه به حساب نمی آیند زیرا اکثر پاکوتاه ها مشکلات ریزش مو دارند همچنین بسیار پر سر و صدا و بازیگوش میباشند. اما سگ ها همیشه بهترین دوست انسان بوده و هستند، و میتوانند عشق و محبتی که به آن نیاز دارید را به شما بدهند. 

پاگ بهترین سگ آپارتمانی

نژاد پاگ یکی از بهترین سگ آپارتمانی است که شما می توانید خریداری کنید و با صورت زیبا و خاص خود دل هر شخصی را می برد. این سگ ها به دلیل شیطنت و ریزش مو کم در بین آپارتمان نشین ها بسیار محبوب است همچنین با کودکان رابطه خوبی برقرار می کند. تنها مشکل این نژاد خر خر کردن آن است که به دلیل دماقش ممکن اسن مشکلات تنفسی پیدا کند پس در هوای گرم آن ها را به پیاده روی نبرید.

مطالب مرتیط

یورکشایر تریر

D9InQ0LTSfinWCEIocoTOQ 624x332 سگ های بی مو?

یکی دیگر از نژادهای محبوب که با وجود بدن مودارش ریزش موی اندکی دارد. گرچه موهای بلند آن باید شانه شود اما کم تر ریزش می کند و می توانید آن را در اندازه بلند یا کوتاه نگه دارید. این سگ کوچک به عنوان یک سگ کوچولوی دوست داشتنی محبوب است.

سگ های بی مو – گری هوند ایتالیایی

سگ ایتالیایی گری هوند یکی از سگ هایی است که به نگهداری اندکی نایز داشته، ریزش موی کمی داشته و اصلا لازم نیست مویش را شانه کنید. آن ها موهای بسیار کوتاه داشته و گاهی در زمستان به پتو نیاز دارند تا گرم شوند.

پودل

SGGXvtwWSP6nMIVuMhj3qg 624x351 سگ های بی مو?

پودل ها (برخلاف اغلب نژادهای دولایه) یک لایه خز دارند که کمتر ریزش می کنند. در حقیقت این سگ ها حساسیت زا نبوده و به همین دلیل در تولید نژادهای حساسیت زدا نقش دارند. چه به دنبال یک سگ کوچک باشید چه بزرگ، تمام انواع پودل ریزش موی اندکی دارند.

پودل ها به سه دسته استاندارد، مینیاتوری و عروسکی تقسیم می‌ شوند.
تمامی گونه‌ های پودل، باهوش و چابک هستند. پودل ها خوب تربیت می‌ شوند و معمولاً رفتاری متین و باوقار دارند و این نژاد کوچک و محبوب از سگ به پیاده‌روی منظم نیازمند است.


پودل ها مو های فری دارند که به منظور حفظ سلامتشان باید دائم آراسته شوند. باید توجه داشت که اگر موهای پودل بلند نگه داشته شود، به جهت پیشگیری از گره خوردنشان، شانه زدن روزانه مو ها به شکلی که تقریباً تا سطح پوستی برسد لازم است. بسیاری از صاحبان پودل تمایل دارند که موهای سگ خود را کوتاه نگه دارند که در این صورت باید مو ها، یک‌بار در هفته شانه زده شوند؛ هم‌چنین باید توجه داشت که بهتر است موی پودل ها هر 4 تا 6 هفته یک‌بار کوتاه، پیرایش و پس از آن شسته شود.