سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

نظر

دانستنی هایی در مورد سگ پامرانین

از آن جایی که فروش سگ پامرانین روز به روز رو به افزایش است ، مقاله ای در خصوص دانستنی هایی در مورد سگ پامرانین منشر کردیم پامرانیان یکی از محبوب ترین نژادهای سگ است که افراد بسیاری آن را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب می کنند. این نژاد از سگ کوچک، پشمالو با گوشهای کوچک و نوک تیز و صورتی شبیه به روباه است. انواع کوچک این نژاد با خصلت مطیع بودن و روحیه سر زندگی به همراه جثه خاص، آنها را بعنوان یکی از مهمترین حیوانات خانگی و دست آموز مطرح ساخته است.

با پت لاور همراه باشید.

خصوصیت ظاهری

این نژاد از سگ کوچک، پشمالو با گوشهای کوچک و نوک تیز و صورتی شبیه به روباه است. سر در مقایسه با بدن دارای نسبت خوبی است. چشم ها براق، به رنگ مشکی و دارای اندازه متوسطی است. گردن کوتاه است و قاعده آن به خوبی با شانه ها اتصال می یابد. موها حالت مضاعف دارند. پوشش زیرین کوتاه، نرم و ضخیم است و موهای سطح بلند و زبر می باشد. دم نیز توسط موهای زیادی پوشیده شده. در انواع رنگها شامل قرمز، نارنجی، کرم و مشکی، قهوه ای و خاکستری گزارش شده است.

دانستنی هایی در مورد سگ پامرانین (2)

دانستنی هایی در مورد سگ پامرانین : خلق و خو

رفتار آمرانه ای دارد. باهوش و زیرک می باشد. پامِرانیان سگ سرزنده، باهوش، مشتاق برای آموختن، بسیار باوفا و شجاع است و غالباً با سایر سگها و حیوانات به خوبی کنار می آید. اما بعضی از آنها فکر میکنند که جثه بزرگتری نسبت به آنچه هستند، دارند و اقدام در حمله به سگهایی بزرگتر می نمایند. صدای بلندی دارند و دیدبان بسیار خوبی است.

خلق و خوی پامرانین به چند فاکتور بستگی دارد که شامل وراثت، تربیت و اجتماعی کردن است. پامرانین با خلق و خوی عالی، جدی و کنجکاو هستند و دوست دارند با مردم ارتباط برقرار کنند. پامرانین ها وقتی بزرگتر می شوند پرخاشگر و کم رو نخواهد بود. برای پی بردن به ویژگی های اخلاقی پامرانین، معمولا نزدیک ترین فرد به پامرانین را پیدا کنید که بیشتر مادر در دسترس است.

همچنین ملاقات با خواهر یا برادر و دیگر وابستگان او می تواند کمک کند تا رفتارهای پامرانین را ارزیابی کنید. مانند همه سگ ها پامرانین ها نیاز دارند تا زودتر اجتماعی شوند. باید زمانی که سن کمی دارند آن ها را در معرض صداها،نشانه ها و آزمایشات مختلف قرار دهید.

بیشتر بدانید

ورزش

پامرانین ها به پیاده روی روزانه احتیاج دارند. بهترین قلاده برای این سگها قلاده کمری است اما اگر از قلاده گردنی استفاده می کنید مراقب باشید ان را آنقدر تنگ نبندید که گردن حیوان آسیب ببیند. برای بستن قلاده گردنی انگشت خود را میان قلاده و گردن حیوان قرار دهید تا از تنگ نبودن قلاده اطمینان حاصل کنید.

بهداشت

پامرانین ها دارای پوشش کلفت و ضخیم هستند. سگ خود را هفته ایی یک بار با شامپوهای مخصوص سگ بشورید. حداقل سه بار در هفته سگ را با استفاده از برس های سوزنی شانه کنید. همچنین مسواک زدن برای سگ خود را فراموش نکنید.

مطالب مرتبط: