سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات انواع نژاد سگ

نظر

?

اگر صدای پمپ آب انقدر شما را کلافه کرده که به فکر خرید عایق صوتی برای پمپ آب هستید با ما در این مقاله همراه باشید، آپ دکو مرکز فروش انواع عایق های صوتی با بهترین قیمت و ارسال و اجرا در سراسر کشور بهترین مرکز خرید انواع عایق های صداست. در این مرکز مشاوره کاملا رایگان برای خرید بهترین عایق های صوتی نیز به شما داده می شود. تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

دلایل صدای پمپ آب چیست؟

برای یافتن بهترین راه حل برای رفع صدای پمپآب، پیش از هرچیزی بهتر است علت اصلی مشکل را پیدا کنیم. دلایل اصلی که موجب ایجاد صدای پمپ آب به صورت آزاردهنده ای می شوند به این صورت است:

صدای وزوز: همینطور که پمپ آب کار می کند، صدای وزوز ریزی به علت لرزش و سپس برخورد پمپ با سطحی که پمپ روی آن قرار داده شده است به وجود می آید. این صدای آزار دهنده تا وقتی که پمپ کار می کند همچنان وجود دارد. عایق صوتی برای پمپ آب

صدای موتور: هر وسیله ای که موتور داشته باشد، به محض روشن شدن و هنگام کار کردن، صدایی تولید می کند. پمپ آب هم از این قاعده مستثنی نیست. متاسفانه برای از بین رفتن صدای موتور کار زیادی از دست شما برنمی آید و فقط می توانید آن صدا را کمتر کنید. 

استفاده از عایق آکوستیک برای عایق صوتی پمپ آب

استفاده از عایق آکوستیک می تواند به شما در کاهش صدای پمپ آب کمک کند. شما می توانید جهت افزایش بهره وری و کاهش نویز از این مواد در نصب پمپ آب استفاده کنید زیرا همه این مواد قادر به جذب ارتعاشات و در نتیجه کاهش سر و صدای پمپ آب می باشند. برای خرید و نصب عایق صوتی برای پمپ آب آپ دکو بهترین گزینه ها را به همراه کامل ترین راهنمایی در اختیارتان قرار می دهد. عایق صوتی برای پمپ آب

عایق صوتی برای پمپ آب

عایق صوتی برای پمپ آب?

راه های کاهش صدای پمپ آب خانگی

به صورت عمده اگر جنس پمپ از نوع نامرغوب باشد و یا تکنولوژی ساخت پمپ متعلق به گذشته باشد نمی تواند راه مناسبی برای بهبود سر و صدای پمپ ارائه کرد. هر چند گاها راه هایی برای بهبود صدا مانند قرار دادن پپمپ در محفظه هایی پیشنهاد می شود ولی باید پذیرفت که این کار خیلی عاقلانه و درست نیست و در اصل پاک کردن صورت مسئله است.

از این رو شاید تنها گزینه تعویض پمپ باشد. برای کاهش صدای پمپ آب خانگی و کمتر شدن آزار صدای پمپ چهار اصل را باید در نظر گرفت که این موضوع در زمان ساخت ساختمان و یا در زمان تعبیه جای پمپ بیشتر باید در نظر گرفته شود.

بنابر این در زمان ایجاد فضا برای استقرار پمپ آب خانگی به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • مکان تانکر و پمپ آب خود را ترجیحا در مکان هایی پیش بینی کنید که نزدیک به دیوار منزل و یا مکان استراحت شما نباشد
  • محیطی که پمپ را در داخل آن قرار می دهید سعی کنید عایق بندی کنید تا در کمینه کردن صدای ناخوشایند پمپ به خودتان کمک کنید
  • سرویس دوره ای و بازدید فصلی پمپ آب خانگی را انجام دهید عایق صوتی برای پمپ آب
  • پمپ را در شرایط نرمال و صاف قرار دهید و برای پمپ تکیه گاه و اتصالات استاندارد استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که اگر پمپ آب خانگی شما در ابتدا صدای آزار دهنده ای نداشته و امروز با این مشکل مواجه شده است قطعا یک مشکل مکانیکی و فنی دارد.

از این رو بهتر است قبل از اینکه به فکر عایق بندی و تعویض پمپ آب خانگی خود باشید بررسی نمایید تا بتوانید عیب پمپ را شناسایی نمایید. اما اگر از همان ابتدا صدای پمپ آب خانگی شما آزار دهنده بوده است این مشکل اساسی تنها مربوط به نوع پمپ می باشد و بهترین راه استفاده از عایق های صوتی و یا تعویض پمپ آب خانگی می باشد.

پمپ های آب قدیمی تر که البته هنوز هم در بازار نمونه های آن زیاد است از نوع پمپ جتی بودند. این نوع پمپ هر چند قدرت و دوام زیادی دارند ولی متاسفانه صدای این پمپ ها به شدت زیاد است و حتی در خانه های چندین طبقه نیز صدای پمپ اگر در طبقه همکف باشد به راحتی شنیده می شود. همیشه در انتخاب پمپ آب خانگی باید پمپی را انتخاب کرد که کمترین صدا را دارد. پمپ های بشقابی با پروانه برنجی و یا استیل از کم صدا ترین نوع پمپ در بازار هستند.

?